2013. december 31., kedd

2013

A 2013 - as év rengeteg újdonságot hozott számomra. Megtapasztaltam, milyen érzés a szerelem, a hiány, a csalódottság... nem túl jó, be kell valljam. De ez is hozzátartozott ahhoz, hogy tökéletesen elcseszett évet hagyjak magam mögött. Idén kezdtem el változni... elnézőbb lettem, komolyabb, ellenben sokkal őszintébb, és bunkóbb is. Új személyiségemnek köszönhetően elvesztettem néhány fontos személyt, de ebben az időszakban is próbáltam pozitívan gondolkodni, miszerint ha nem fogadják el az új énemet, nem is bánom, hogy eltűntek az életemből. Az egyik legjobb nyár is magam mögött tudható, a strand volt az otthonom, tábor, és rengeteg közös pillanat azokkal, akiket szeretek. Új barátok, változó külső, kialakuló stílus... ezzel ellentétben mégis az egyik legmelankolikusabb időszak volt az életemben. Rengetegszer sírtam, magatehetetlenül, összekucorodva az ágyam mellett, sokszor gondoltam arra, mi lehet az élet után... ezeket a pillanatokat felhasználtam önmagam ellen és regénybe kezdtem, és ha pocsékul érzem magam, csak írok és írok...
Rengeteget tanultam, tapasztaltabbnak érzem magam, talán valamivel intelligensebbnek is, nem tudom. Behódoltam a cigaretta nyújtotta gyönyöröknek, stresszes mindennapjaimat ezen az aprócska rúdon vezettem le, ellenben megvetettem a sportot, amit jövőre igyekszem bepótolni, hiszen egészen vénnek érzem magam mozgás nélkül.
És most jöjjön a néhány fogadalom, melyet minden szilveszter este bemagolok:

  • Leadok legalább 5kg - ot
  • Kedvesebb leszek, nagyjából mindenkivel
  • Komolyabban veszem a tanulást... (nem nevet, együtt érez)
  • Sportolok, egészséges életmódot fogok folytatni
  • Nem ordibálok az emberekkel, mint egy őrült, hanem megpróbálok higgadtan beszélni velük.

Boldog Új Évet Mindenkinek! ( :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése