2013. november 7., csütörtök

Első bejegyzés, avagy miért jött létre a blog

Sok olyan ember van, aki állandóan beszél, javarészt butaságokról. Durván körülír egy -, alapjáraton egész rövid sztorit, így a mondandó végére senki nem figyel rá, vagy már az elején elvesztik a fonalat. Nos, be kell valljam, tulajdonképpen önmagamról írtam, csupán E/3 - ban, ugyanis aki beszélt már velem személyesen, és megkérték, mondjon rólam véleményt, elsők között volt az, hogy imád beszélni! Az igazság az, hogy nekem még ez sem elég, ezért hoztam létre ezt a blogot, ahol - mikor nincs épp valaki, akinek kiteregethetném az életemet, itt lesz ő, és én csak írok, írok, írok és írok. Jó, persze ne úgy képzeld el, hogy leírom reggel 6:00 - tól a napomat, és minden egyes mozzanatról beszámolok, csupán néhány maradandóbb eseményt fogalmazok meg, természetesen kiszínezem egy - két helyen, mert hát nagyzolni is szeretek, hihi. Ehhez hozzátartoznak a filmkritikák is, mert ha megnézek egyet, gondolatok milliói árasztják el elmém és muszáj leírnom. De ezen kívül sorozatokról, könyvekről és bármi másról megfogalmazok véleményt, ha úgy tartja kedvem. Ha pedig háromévente akadna egy bátor Blogger / Bloggerina, aki szeretné az én silány véleményemet kérni a blogjáról, szívesen vállalkozom, hiszen szeretem más munkáit olvasgatni. Igyekszem cikkszerűen közzétenni agymenéseimet, hogy valamilyen szinten hasznos, vagy akár szórakoztató (?) lehessen. Szolgálok még blogajánlókkal, - afféle tehetséges írópalánták, akik cseppet sem sablonos történeteiket mutatják be a világnak az interneten keresztül, és bizony, a legújabb sztárszerelmeimről is fogok mesélni, méghozzá oldalakat! Oh, máris elriasztottalak? Bocsánatért esedezem, ha így van, de nem vagyok olyan szörnyű, mint hiszed. Na, és akkor most jönne a rövid jellemzés, ha jól gondolom. K. vagyok, ennél többet nem árulok el, bár ahogy ismerem magam, időközben úgyis kikotyogom. A korom nem számít, de úgyis rájöhetsz mindazokból, amik velem történnek, persze találgatni lehet, haha. Imádom, hogy ilyen kis rejtélyes vagyok. Istenigazából nem tudom, mit írhatnék, mindent megtudhatsz rólam, ha érdekel persze és velem tartasz. Nos, elsőre ennyi lettem volna, remélem, nem tartasz olyan vészesnek, mint amilyennek én tartanám az illetőt, akitől ilyesmit olvasok.

xoxo, K.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése